Translate

torsdag 12 juli 2012

12/7 - inför hösten - kofta (framstycke)

(foto av Ingmarie G R)
Trondheim

Idag är det torsdag och det regnar. Det är min lediga dag och tankar går till att besöka Domkyrkan, museum...
Startar morgonen med frukost och väntar till övriga vaknat för att kunna sätta på tvättmaskinen.

Jag kommer fortsätta sticka några varv på koftan under dagen....

(foto av Ingmarie G R)
Bild av koftan.

På bilden visar jag bakstycket som stickats till midjan och hur sedan man startar framstycket genom att sticka nedre delen av bakstycket och sedan sticka rundningen på nedredelen av framstycket. Jag är inne på 4:e omgången i rundningen. Har en omgång kvar innan jag är uppe i midjan.

Vill du ha hjälp med att sticka en produkt - så kan du beställa produkten hos mej. det finns även andra produkter på min hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar